Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Gyors, kényelmes, biztonságos szállítás

Csomagod gyors és biztonságos kiszállításáról a GLS Futárszolgálat gondoskodik, hétköznapokon 8:00 - 16:00 óráig. Minden csomag FDS (Flex Delivery Service) prémium szolgáltatással kerül kézbesítésre, ami webes nyomkövetést és a kiszállítási nap / cím kényelmes, weben történő módosítását teszi lehetővé. A csomag érkezéséről e-mail és SMS értesítést is küldünk mind a csomag futárszolgálatnak történő átadásakor, mind a kiszállítás napján, a futár várható érkezéséről, így pontosan tudsz tervezni.

Keveset vagy otthon? Semmi gond. A megrendelt csomagot GLS csomagponton is át lehet venni, a megfelelő csomagpontot a rendelés leadásakor egy térképes keresőn lehet kiválasztani.

A termékek személyes átvételére a csomagpontokat leszámítva egyelőre nincsen lehetőség.

Szállítási díj

Házhozszállítás esetén

0 - 9.990 Ft közötti rendelés esetén 990 Ft
9.990 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!

GLS csomagponton történő átvétel esetén

0 - 6.990 Ft közötti rendelés esetén 690 Ft
6.990 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!

Átvételkor a rendelés és szállítás költségét kell kifizetned a futárnak készpénzben vagy bankkártyával (csak házhozszállításnál fizethetsz bankkártyával a nála lévő terminál segítségével). A megrendelésről kiállított számlát a csomagban találod. Javasoljuk a termék sértetlen megérkezésének ellenőrzését a futár jelenlétében, mert esetleges sérülés esetén még átadáskor, a helyszínen fel kell venni jegyzőkönyvet. 

Szállítási határidő

Csomagod a rendelés leadását követő munkanapon adjuk fel, melyet az azt követő munkanapon szállít ki a futárszolgálat. A csomag a rendelést követő 3. munkanapon kerül kiszállításra. A futár telefonon keres, ha esetleg nem találja a címet vagy nem talál otthon átvevőt - így tud másik időpontot egyeztetni. Kérés esetén természetesen telefonszámod nem kerül átadásra. Amennyiben nagy mennyiségű, nehéz terméket rendelsz, kérlek, gondoskodj segítségről, hogy minél könnyebben és gyorsabban lebonyolítható legyen az átvétel.

100 % hogy elégedett leszel a vásárolt termékkel

Saját készítésű, jó minőségű fényképeinkkel és videóinkkal arra törekszünk, hogy ténylegesen azt a terméket kaphasd, amit látsz a weboldalon. De egy fénykép még így sem adja teljesen vissza a kézbe kapott terméket. Megrendeltél valamit, de nem teljesen olyan, amire számítottál? Semmi gond! 

A zenstore webáruházban a rendelt terméket lehetőséged van visszaküldeni, amennyiben nem találod megfelelőnek, vagy mégsem tetszik - feltéve ha a termék sértetlen, újszerű állapotú és újra értékesíthető állapotban van. Nincs kérdezősködés, nincs problémázás - mi tudjuk, hogy néha előfordul ilyen Internetes vásárlásoknál. Rugalmas visszaküldési programunkkal garantáljuk, hogy biztosan elégedett leszel a vásárolt termékkel.

Visszaküldés, elállás a vásárlástól

A törvényben meghatározott elállási jog szerint a kiszállítást követő 14 napon belül küldheted vissza indoklás nélkül a nem megfelelő terméket. Ebben az esetben a termék visszaérkezését követően utaljuk vissza a megrendeléskor kifizetett teljes összeget, a kiszállítás díjával együtt. A visszaszállítást a Vásárlónak kell leszerveznie a futárszolgálat bevonásával, melynek díja a Vásárlót terheli, az elállási jogra vonatkozó törvényben foglaltak szerint.