Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek a www.zenstore.hu webáruházból történő vásárláshoz.

Általános információk

Eladó adatai
A www.zenstore.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:
Cégnév: Zen Control Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21. IV/3.
Adószám: 24996310-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-193659
E-mail cím: ugyfelszolgalat@zenstore.hu

Fogalmak

Eladó: a webáruház üzemeltetője
Vásárló: az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a webáruházzal adásvételi szerződést köt. Fogyasztónak kizárólag a természetes személy minősül!
Felek: Eladó és Vásárló együttesen
Adásvételi szerződés: kiválasztott termék tulajdonjogának átruházására irányuló szerződés
Termék: a webáruházban szereplő áru
Vételár: bruttó, általános forgalmi adóval terhelt ellenérték, amelyért Eladó a Terméket eladásra kínálja
Szállítás: a Terméknek Vásárló által megjelölt címre történő eljuttatása és átadása
Szállító: az Eladó megbízásából eljáró futárszolgálat
Szállítási díj: az áru kiszállításának ellenértéke, a Vételáron felül

A webáruházból történő beszerzés esetén adásvételi szerződés jön létre az Eladó és a Vásárló között.
Vásárló csak akkor vásárolhat a webáruházból, ha magára nézve kötelezően kifejezetten elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) – megrendelés véglegesítésekor esedékes.
A megrendeléssel a Vásárló vételi ajánlatot tesz és a termék leszállításával jön létre az adásvételi szerződés az Eladó és a Vásárló között. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.

A webáruházban tartalmazza minden Termék képét és leírását, amely megkönnyíti a vásárló számára a termék kiválasztását és a vásárlás melletti döntést, azonban az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

A webáruház a vételár változtatása jogát fenntartja. Árváltozás esetén a már megrendelt terméket a rendeléskori áron szállítja Eladó.
A webáruház akciói a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tartanak.

A termék kiválasztása
Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Amennyiben Vásárló a Termékek kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (vásárló neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma) meg kell adnia.
Eladó a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Vásárló azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. Az ezzel kapcsolatos rendelkezéseket Eladó Adatvédelmi nyilatkozata tartalmazza.

A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott adatokat. Amennyiben a Vásárló a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesíti.

Személyes megtekintés

Az Eladó egy webáruház, ezért a termékeket személyesen nem lehet megtekinteni. Bármely kérdés esetén, az ügyfélszolgálat áll rendelkezésre mind élő chat (jobb alsó sarok), mind telefon és e-mail formájában, illetve facebook-on is.

Előrendelhető termékek

Az előrendelhetőként megjelölt termékek beszerzési ideje változó, többnyire 3-10 nap alatt beszerezésre kerülnek, de bizonyos esetekben ez hónapokat is igénybe vehet. Előrendelhető termék rendelésekor visszaigazolásra kerül, hogy az adott termék mikorra várható.

A rendelés leadása

Online leadott rendelés esetén Eladó 48 órán belül, emailben tájékoztatja a Vásárlót a Vásárló által megadott email címen a rendelés visszaigazolásról. Ha a Vásárló Eladó hibájából nem kapja meg ezt az emailt 48 órán belül, úgy mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt Terméket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt Termék nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módot, a rendelés sorszámát, a várható kiszállítás dátumát, valamint ezen felül a Vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
Amennyiben a készülék nincs raktáron vagy nem elérhető, úgy Eladó minden esetben tájékoztatja a Vásárlót a későbbi szállítási időpontról.
A Vásárlónak kötelessége valóban létező és működő email címet megadni a rendelés leadása előtt. Ellenkező esetben nem mentesül ajánlati kötöttsége alól, és a megrendelt Terméket köteles átvenni.
A kosár tartalmának ellenőrzése után a "Pénztár" gombra kattintva lehet a fizetéshez továbblépni. Háromféleképpen lehet vásárolni: regisztrált Vásárlóként, új Vásárlóként regisztrálva vagy regisztráció nélkül.
Korábbi regisztráció esetén: e-mail cím és jelszó megadása. 
Új Vásárlóként történő regisztráció esetén: szükségesek bizonyos adatok, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárláskor bejelentkezés után az adatok rendelkezésre állnak. Az adatok kezelésére az Adatkezelési Nyilatkozat vonatkozik. 
Regisztráció nélküli vásárlás esetén: a számlázási és szállítási cím, valamint további adatok szükségesek.
Ezt követi a megfelelő szállítási és fizetési mód kiválasztása. Amennyiben a megrendelés megfelel a Vásárló igényeinek, úgy a megrendelés a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesíthető.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik. Ez idő alatt jelzésre kerül, ha bármilyen kérdés felmerül a rendelés kapcsán, illetve, hogy az előrendelhető termékek pontosan mikor kerülnek beszerzésre.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége Vásárlónak. Ezután csak Eladó munkatársai tudnak változtatni a bevitt adatokon.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszaigazolást küld Eladó. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a Vásárló a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Az ügyfélszolgálat telefonon is elérhető az e-mailben található telefonszámok bármelyikén.

A szerződés létrejötte

A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. Az automatikus visszaigazolás nem keletkeztet szerződést, a szerződés a termék tényleges kiszállításával, az átadáskor jön létre.

Az Eladó a szerződést annak iktatási száma szerint tartja nyilván a vásárlás napjától számított 6. naptári év utolsó napjáig.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes webshop listaárak, üzleteinkben a termékek árai és a futó akciók eltérőek lehetnek. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a jelen ÁSZF-ben is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatatásra kerül a vevő az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A termékek szállítási díja a megrendelés összegétől függően fokozatosan csökken, részletek a Szállítás pontban.

Fizetési feltételek 

A termék átvételekor, a futárnál lehetőség van készpénzes és bankkártyával történő fizetésre. A fizetés MasterCard, Maestro, VISA és American Express bankkártyákkal lehetséges. A teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza azt. A szállítás délelőtt beérkezett rendelések esetén általában a rendelést követő nap, napközben történik a GLS Hungary futárszolgálat munkatársai által. A délutáni rendelések esetén a kiszállítás ehhez képest egy napot tolódhat. A csomag a GLS Futárszolgálat Flex Delivery Service szolgáltatásával kerül kiszállításra, ami azt jelenti, hogy SMS és e-mail értesítést kap Vásárló a csomag szállításáról, illetve a GLS webes felületén nyomon követhető és módosítható a kiszállítás időpontja.

Kiszállítási idő: 1-3 munkanap

A szállítási díjak:

A csomagok szállítási díja 990 Ft, 9.990 Ft vagy nagyobb kosár érték felett INGYENES!

A csomag átvételekor ellenőrizni kell a sérülésmentességét! Amennyiben hibát, sérülést, hiányt tapasztal a Vásárló, úgy a futár jegyzőkönyvet vesz fel. Ebben az esetben nem szabad a csomagot átvenni és mihamarabb kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálattal. A futár távozása után történt, utólagos reklamáció nem elfogadott.

Személyes átvétel

A megrendelt termékek személyes átvételére nincs lehetőség, ellenben a GLS futárszolgálat biztosítja a házhozszállítást, illetve az ország minden pontján elhelyezkedő GLS csomagpontokra is meg lehet rendelni a kiválasztott terméket. Minden csomag prémium FDS (Flex Delivery Service) szolgáltatással kerül elküldésre, ami a csomag folyamatos, webes nyomkövetését valamint a kiszállítási cím és időpont weben történő megváltoztatását is lehetővé teszi.

Számlázás módja

Eladó minden esetben elektronikus számlát állít ki, melyek kinyomtatás nélkül is hitelesek. A csomag futárszolgálatnak történő átadásakor, illetve személyes átvételkor a csomag összeállításakor Vásárló e-mail postafiókjába kapja e-számláját PDF formátumban. Vásárlónak ezzel további teendője nincsen, a pénzügyi teljesítés a csomag átvételekor történik.

A szállítástól való elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni és erre az esetre kifejezetten fenntartja a szerződéstől való elállás jogát.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A Vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni, amennyiben Vásárló a rendelt terméket vagy termékeket maradéktalanul és hibátlan állapotban visszaszolgáltatja.

A Terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségben, minőségi állapotában veszi vissza Eladó. A Termék átvételi pontra történő visszajuttatásáról Vásárló gondoskodik, ennek költsége Vásárlót terheli. Utánvéttel feladott csomagot Eladó nem vesz át.

Vásárló köteles Eladó részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (futárszolgálattal, nem postai küldeményként!) vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a Terméket.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vásárlót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Eladó azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának, valamint ésszerű költségeinek megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított Termék nincs kifogástalan, hiánytalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés a Termék átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítja Eladó. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

A termék az elállási határidő alatt kipróbálható. A csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jog elvesztéséhez (kivéve CD és DVD lemezek, illetve számítógépes szoftver esetében). Ha a Terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta Vásárló, akkor a Termék ebből fakadó értékcsökkenéséért felelősséggel tartozik Eladó felé. Eladó kizárólag akkor köteles a Terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza Vásárló. Amennyiben a Terméket már használta Vásárló, és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni Eladó részére, akkor az Eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, hanem a Terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

A Vásárló az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén Eladó mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.

Az elálláshoz a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. Mellékletében található minta alkalmazható.

Tulajdonjogi kikötés

A Termék a vételár teljes kifizetéséig Eladó tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Ügyfélszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.

Eladó a termékek értékesítésével kapcsolatban esetlegesen Vásárlónál vagy harmadik személyeknél felmerülő károk tekintetében, beleértve a következményi károkat is, a Ptk. 6:152 § szakasz által megengedett legszélesebb körben (a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősség kivételével) kizárja a felelősségét.

Szavatossági és jótállási ügyintézés

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön Eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele (ha Ön fogyasztónak minősül), ha Ön igazolja, hogy a terméket Eladó értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén Eladó 1 éves időszakra jogszabály alapján jótállásra köteles a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet hatálya alá tartozó termékek esetén.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Eladó a jótállási/szavatossági jogokat, illetve azok intézését a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, illetve a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint biztosítja a kijelölt szervizponton. Helyszínen nem történik szerelés, de Eladó több szakszervizzel van kapcsolatban. 

A Termék mellé kapott számlát minden esetben köteles Vásárló megőrizni, ugyanis ezzel tudja igazolni a vásárlást, illetve a garancia kezdetének, végének idejét.

Jótállást kizárólag az IMEI számmal ellátott jótállási jegy birtokában lehet érvényesíteni.

A jótállási igény nem érvényesíthető különösen, de nem kizárólag: 

  • Rendeltetés ellenes használat, illetéktelen beavatkozás, változtatás, helytelen tárolás vagy szállítás esetén
  • Hibás vagy szakszerűtlen kezelés, kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás esetén
  • Illetéktelen javítási, karbantartási, tisztítási munkákból eredő károk esetén, vagy a szükséges javítás, tisztítási munkák hiánya esetén
  • Sérült, megrongált, olvashatatlan, elveszett jótállási jegy esetén. 

A forgalmazott Termékek Vásárlók által elképzelt feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe.

Panaszkezelés

Amennyiben a Vásárlónak akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt az Eladó részére e-mail, telefon vagy postai levél útján bejelentheti:
e-mail: ugyfelszolgalat@zenstore.hu
telefon: 06(30) 783-2000
Postai cím: Zen Control Kft., 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21. 

Az Eladó minden egyes panaszt érdemben kivizsgál, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vásárlót tájékoztatja. Amennyiben Vásárló a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a lentebb megjelölt felügyeleti szervekhez fordulhat.

Hírlevélre történő feliratkozás

A webáruház látogatói feliratkozhatnak az Eladó hírlevelére nevük és e-mail címük megadásával. Eladó az általa értékesített termékekkel kapcsolatban rendszeres tájékoztatást küld a megadott e-mailre. A feliratkozás során megadott személyes adatokat Eladó az Adatkezelési Nyilatkozatban megadott feltételek szerint kezeli. A Vásárló bármikor kérheti a hírlevelek részére történő küldésének megszüntetését, a hírlevelekben biztosított leiratkozási lehetőséggel.

Fogyasztói jogok kizárólag magánszemélyeket (természetes személyeket) illetnek meg. Ha cége nevében vásárolt, cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztók részére biztosított jogok.

A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

Az ÁSZF hatálya az Eladóra, valamint a Vásárlóra terjed ki. Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépése a keltezés napja és ettől a naptól kezdve az ÁSZF határozatlan időre hatályban marad. Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés napján hatályos ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

Vitarendezés – Békéltető testületek

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Vásárló jogosult az 524/2013. EU rendelet szerint online vitarendezést igénybevenni, amely elérhető a következő címen: http://ec.europa.eu/odr.

Az ÁSZF-et letöltheted innen.